Avatar billede jorn_rudolph Nybegynder
22. marts 2011 - 16:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilke opdateringer ses først på listen ?

Når man har formateret en harddisk, og der så kommer 117 opdateringer tilsyne ved start ...

Hvilke opdateringer ses først på listen ?

Er det de ældste som er i bunden af listen?
Eller er det de nyeste der ligger i bunden af den lange liste?
23. marts 2011 - 06:52 #1
Avatar billede jorn_rudolph Nybegynder
23. marts 2011 - 08:54 #2
Tak for svar. Ja, jeg spørger, nogle gange, flere steder ....

For at få belyst en sag fra flere sider af ...

;-)
23. marts 2011 - 21:37 #3
... og det er ikke altid populært !!!
Avatar billede jorn_rudolph Nybegynder
24. marts 2011 - 07:09 #4
"... og det er ikke altid populært !!!"

;-)

Næh, jeg har godt bemærket, at visse personer, tilsyneladende er mere optaget af at søge på, om jeg har spurgt i andre Fora, end at give svar på det, som jeg spørger om ...

mvh JR