Avatar billede vvJorgensen Nybegynder
19. marts 2011 - 16:34 Der er 1 kommentar

WLAN virker ikke på min Zepto Znote 3415W

Hej allesammen!

Jeg sidder med et lille problem. Jeg købte en Zepto Znote 3514W for cirka 3 år siden (hvis jeg husker korrekt). Min computer var begyndt at opfører sig underligt, så jeg besluttede mig for at gå i krig med formatering. Jeg fik formateret computer, og fik hentet driverne på zepto drivers hjemmesiden. Jeg fik en .rar fil som indeholdte mapper med set-up's til alle driverne undtagen WLAN. i WLAN mappen ligger der kun en readme.txt fil hvor der står

"
################################################################

Information angående trådløst netværk.

Driver til Wlan netkort forefindes i den fælles mappe:
ftp://ftp.zepto.dk/wirelesslancards/

Da det kan være forskelligt, hvilket netkort computeren er
leveret med, henviser vi til købsfakturen for modeltype.

################################################################

Information regarding wireless network.

The driver for the wlan card, is to be found in the common folder:
ftp://ftp.zepto.dk/wirelesslancards/

Since there can be a variation in which wlan card the computer
is supplyed with, we refer to the invoice to locate the model type.

################################################################
"

Hvis jeg prøver at skrive ftp adressen ind i browseren sker der ingenting.
[IMG]http://img.ihack.se/images/7130054891611.jpg[/IMG]

OS=Vista Home Premium
Netværkskort=Broadcom Netlink (TM) Gigabit Ethernet

Andre oplysniger? Spørg gerne!
Avatar billede Solbakken Nybegynder
24. marts 2011 - 12:51 #1
Hey Jeg har lige siddet og kæmpet med et lignenende problem.
Denne side:
http://zepto.mihl.dk/?folder=Wireless&show=drivers

Gav mig altså løsningen.

Du skal klikke på wireless drivers.

Så skal du downloade den nederste fil:

Zpro2 BGN - AllWin.zip - 34.76 MB

Udpakkes og installeres. Det gjorde, at jeg fik det trådløse net til at virke ingen.

Held og Lykke.