Avatar billede Rauff Juniormester
13. marts 2011 - 09:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Win Vista - kan ikke trække opjekter med venstre musetast

Bruger Windows Vista og har problemer med at trække/marker med venstre musetast.
Når jeg forsøger at "holde fast i" (eks. en fil i stifinder der skal trækkes over i et andet bibliotek) med venstremusetast slipper den umutiveret filen, det samme er gældende hvis jeg eks. vil marker et stykke tekst i eks. word ved at holde venstremusetast nede, så marker den lidt af teksten og holder så umotiveret om med at marker.
Det har ikke noget med musen/baterier i musen at gøre.

Er der nogen som har en ide om, hvad der kan være galt.
13. marts 2011 - 10:04 #1
...Det har ikke noget med musen/baterier i musen at gøre...

... er det da samme problem med en mus med LEDNING ?
Avatar billede Rauff Juniormester
13. marts 2011 - 11:05 #2
Prøver lige at låne en mus med ledning på mandag.

Fordi jeg skriver at det ikke er musen/batterier er fordi, at jeg har reinstalleret hele maskinen for at se om det løste problemet. Og i starten af reinstallationen virkede alt normalt, men efter et stykke tid opstod problemet igen. Så min formodning var at det evt. kunne være nogle af de programmer som er skyld i problemet, men jeg tester en ledningsmus på mandag.
Avatar billede pstidsen Novice
13. marts 2011 - 11:45 #3
Hvis bærbar: Virker det med touchpad?
Avatar billede Rauff Juniormester
13. marts 2011 - 12:22 #4
Det er ikke en bærbar
Avatar billede Rauff Juniormester
14. marts 2011 - 18:32 #5
Hvor pinligt, men ledningsmusen ser ud til at virke.

Ved du om en Logitech trådløs mus kan repareres eller skal man købe en ny ??

karise_larry vil du lægge et svar så jeg kan give point
Avatar billede Rauff Juniormester
12. april 2011 - 10:36 #6
Lukket