Avatar billede friiser Nybegynder
10. marts 2011 - 22:04 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Sletning af mail i Outlook 2007

Hej Eksperter,

Jeg kører Outlook 2007, og har et problem at når jeg sletter en email fra min inbox så bliver den ikke slettet med den laver bare en streg igennem mailen, og den forbliver der og kan ikke slettes.

Hvad kan jeg gører - det er en IMAP jeg henter via www.one.com hvor jeg har et domæne....

What to do !!!
Avatar billede lene123 Nybegynder
10. marts 2011 - 22:23 #1
Spam

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede vejmand Juniormester
10. marts 2011 - 22:25 #2
Prøv: Rediger -> Tøm
Avatar billede vejmand Juniormester
10. marts 2011 - 22:28 #3
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
11. marts 2011 - 15:59 #4
På denne side kan du se de forkskellige muligheder for indstillinger vedr. sletning når du er på en IMAP konto : http://office.microsoft.com/en-us/outlook-help/purge-imap-items-marked-for-deletion-HP010080420.aspx
Avatar billede vejmand Juniormester
11. marts 2011 - 16:05 #5
MikeyCph >> Hvad mener du der er galt med at jeg lagde linket på Dansk????
Avatar billede MikeyCph Nybegynder
11. marts 2011 - 16:42 #6
Vejmand : Det kan jo også gå hen og blive for nemt ikke sandt. Havde kigget lidt om jeg kunne finde den på rumænsk men måtte nøjes med engelsk.

Eller også havde jeg ikke fået øje på dit link :o)
Avatar billede vejmand Juniormester
11. marts 2011 - 16:48 #7
Lol.....bare ok.  :-)
Avatar billede amazon Nybegynder
15. marts 2011 - 09:18 #8
jeg sad med selvsamme problem, og har lige lavet visning om til at den ikke viser mails sat til sletning (eller flytning til anden mappe)
Nu viser den så de første 3 linier af mails, der står som ulæst... det kan jeg nok godt vænne mig til.

Men i tillæg til at outlook ikke skal vise mails, der skal slettes, så er jeg nu lidt i tvivl om hvordan jeg så kan være sikker på at de bliver slettet rigtigt?
Avatar billede amazon Nybegynder
15. marts 2011 - 12:07 #9
Fandt det selv:

markér mappen med indkomne mails (og dermed også evt. undermapper)

menupunktet Rediger --> Tøm --> Fjern markerede elementer i alle konti
Avatar billede friiser Nybegynder
10. april 2011 - 21:55 #10
.
Avatar billede vejmand Juniormester
11. april 2011 - 01:14 #11
Hmmm, kunne du ikke bruge hjælpen????
Avatar billede friiser Nybegynder
11. april 2011 - 21:02 #12
Hej Vejmand,

Hvis du går ind her så kan du få dine points.

http://www.eksperten.dk/spm/936495

Beklager misforståelsen...

Martin Friis
Avatar billede vejmand Juniormester
11. april 2011 - 21:23 #13
Bare ok, og tak.  :-)