Avatar billede carl1139 Nybegynder
10. marts 2011 - 18:18 Der er 2 kommentarer

Mit trådløse netværk virker ikke på min xp

Hej
Her for lidt siden re - instalerede jeg min gamle XP da den var blevet for langsom. Jeg havde håbet at mit trådløse netværk på computeren ville virke efter installationen men desvære ikke.

Når jeg går ind på Enhedshåndtering og klikker på "netværkskort" viser den netværkskortet,

en "Realtek Family Fast Internet NIC"

og til sidst mit trådløse netværk ( "Intel(R) PRO/Wireless 2200BG Network Connection")

så computeren kan altså se at den har et trådløstnetværk dog når jeg søger efter netværk kan den ikke finde nogen.

Nogle ideer til hvad det kan være?
Avatar billede 220661 Ekspert
10. marts 2011 - 19:12 #1
Er alle drivere til maskinen installeret igen?
Prøv at se i enhedshåndtering om der er gule anmærkninger?
Er der kan du prøve at se om du kan få den til at fungere med Slimdrivers:http://www.driverupdate.net/
Avatar billede carl1139 Nybegynder
10. marts 2011 - 20:04 #2
nej det svære alle mine drivere er fuldt opgraderet