Avatar billede Jerrynielsen Nybegynder
10. marts 2011 - 13:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Maksimér vinduer

Findes der en måde hvorpå jeg kan give Windows besked om at jeg ønsker at åbne alle (ALLE) vinduer i maksimeret tilstand?

Jeg bruger pt en Vista, men har tidligere forsøgt samme "kunstgreb" med tidligere versioner. Det er aldrig lykkedes mig at finde nogen der ved hvordan jeg skal gøre.

Det må da kunne lade sig gøre!?
Avatar billede pstidsen Novice
10. marts 2011 - 17:01 #1
overvåger lige
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2011 - 17:49 #2
Mener du når du åbner et program? Kan gøres sådan:
Højreklik på en genvej til et program du vil have åbnet maksimeret og tryk på Egenskaber
Under menuen Genvej tryk på listen, lige til højre hvor der står Kør og vælg maksimeret og tryk anvend.