Avatar billede flem47 Nybegynder
09. marts 2011 - 13:21 Der er 1 kommentar

Dato på foto i win xp

hejs
en mappe i win xp kan indeholde mange oplysninger om filen man kan selv bestemme hvilke der skal med på skærmen
nu har jeg fgl. sat til
Navn, Type, størrelse, dato for oprettelse,kamera model,billed taget den

Nu spørgsmålet
man kan ændre i navn og type men hvordan ændre man i kamera model og billed taget

hilsen
Avatar billede milter Ekspert
09. marts 2011 - 14:53 #1
Til det skal du bruge en såkaldt "EXIF-editor", som f.eks. denne:

http://download.cnet.com/Exifer/3000-2192_4-10142150.html

Nogle programmer kan ikke ændre i alle EXIF-data.

Hvorfor vil du ændre i kameramodel?