Avatar billede henning56 Nybegynder
08. marts 2011 - 21:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vista fejler 80070005 og 0x800700b7

Hej. jeg kan ikke opdatere min vista med sp2 - fejl 80070005-access denied.
Kan heller ikke oprette systemgendannelsespunkt - fejl 0x800700b7 (en fil, som allerede findes kan ikke oprettes)
Har lukket windows defender og firewall.
Har downloadet sp2, men kan heller installerede den manuelt.

Kan nogen hjælpe???
Avatar billede henning56 Nybegynder
11. marts 2011 - 15:13 #2
Hej Igen
Er der slet ingen som kan give mig et vink til hvordan jeg får min pc til at lave systemgendannelse - helst på dansk??
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2011 - 16:34 #3
Oversat:

1. Download venligst subinacl.msi filen fra følgende link, og gem installationen på skrivebordet:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=e8ba3e56-d8fe-4a91-93cf-ed6985e3927b&displaylang=en # AffinityDownloads

2. Gå til skrivebordet og dobbeltklik på den downloadede fil.
3. Vælg venligst C: \ Windows \ System32 mappe som Destinationsmappe under installationen. Senere vil vi bruge dette værktøj til at nulstille tilladelses indstillingerne på den aktuelle maskine.

Bemærk: Hvis UAC (User Account Control) vindue bedt om tilladelse til at fortsætte, skal du klikke på Fortsæt.

4. Klik på Start, i feltet Start søgning skal du indtaste: "notesblok" (uden anførselstegn) og tryk Enter.
5. Kopier nedenstående kommandoer og derefter indsæt dem i det åbne Notesblok-vindue:

@echo off

subinacl /subkeyreg HKEY_LOCAL_MACHINE /grant=administrators=f
subinacl /subkeyreg HKEY_CURRENT_USER /grant=administrators=f
subinacl /subkeyreg HKEY_CLASSES_ROOT /grant=administrators=f
subinacl /subdirectories %SystemDrive% /grant=administrators=f

subinacl /subkeyreg HKEY_LOCAL_MACHINE /grant=system=f
subinacl /subkeyreg HKEY_CURRENT_USER /grant=system=f
subinacl /subkeyreg HKEY_CLASSES_ROOT /grant=system=f
subinacl /subdirectories %SystemDrive% /grant=system=f

@Echo =========================
@Echo Finished.
@Echo =========================
@pause

6. Når du har indsat de ovenstående kommandoer, så luk Notesblok-vinduet. Vælg Gem, når du bliver bedt om at gemme filen. Skriv "reset.bat" som filnavn og vælg Desktop fra venstre panel som placering.
7. Gå til skrivebordet og højreklik på reset.bat filen, og vælg derefter "Kør som administrator."
8. Du vil se et DOS-lignende vindue behandling.

Bemærk: Det kan tage flere minutter. Vær tålmodig. Når den er færdig, vil du blive bedt med beskeden: "Færdig, skal du trykke på en tast for at fortsætte".

Prøv at installere opdateringerne igen.
Avatar billede henning56 Nybegynder
13. marts 2011 - 16:35 #4
Hej TheonlyrealTGS

Din løsning hajlp mig og hermed 1000 tka. til dig.

vh
Henning56
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2011 - 18:15 #5
Så lidt :-)