Avatar billede MikeMalling Nybegynder
08. marts 2011 - 18:37 Der er 3 kommentarer

Kan ikke installere windows 7

Jeg har for nogle uger siden installeret ubuntu, og har i den grad fortrudt det.. Så jeg har forsøgt at installere mit gamle windows 7, men når den gerne skulle installere via boot og alt det fis der, står den bare stille inde i boot menu'en i ca. 2. minutter og så starter ubuntu op igen..
hvad gør jeg lige her?
Avatar billede lzs Nybegynder
08. marts 2011 - 18:53 #1
Har du tjekket bootrækkefølgen?
Avatar billede haverslev Novice
08. marts 2011 - 19:01 #2
Nogle pc skal man tykke på f.eks F12 for at få en boot menu frem og der vælge CD/DVD-drev.

Det er er nemlig uvedkommende at man går i bios og sætter den til 1.boot på cd/dv-drev.
Det er boot menu`en via f.eks F12 der bestemmer :-)
08. marts 2011 - 19:26 #3
Tja - så bliver det 'spændende' om <MikeMalling> 'gider' at vende tilbage igen. Det har han/hun ikke på nogen måde gjort endnu ???

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/MikeMalling