Avatar billede madshenriksen Nybegynder
30. juli 2001 - 11:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Installation Nokia Phone Card 2.0

Installationen går smidigt. Jeg kan finde kortet, indsætte opkaldsoplysninger og det synes at virke.

Problem: Kortet vil gerne ringe op, men det tager en krig og vil ikke lukke programmet ned igen.

Oplysninger: Bærbar Compaq A1750, WindowsNT sp 5, Novell klient til netværket.

Bemærkning: Det påstås at jeg skal bruge et program der hedder CardWizard, men det vil jeg gerne undgå.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juli 2001 - 11:28 #1
Slå IPX fra på din Dial Up Networking :)
Avatar billede madshenriksen Nybegynder
30. juli 2001 - 11:36 #2
Nanoq: Jeg har forsøgt mig inden installationen af Novell-klienten også, så det er ikke IPX. Men tak
Avatar billede osj Nybegynder
03. august 2001 - 00:17 #3
Har du den sidste driver til dit Nokia kort.
Hvis du har det så skal du være opmærksom med at der skal være en god forbindelse til din tele udbyder.
Avatar billede madshenriksen Nybegynder
03. august 2001 - 11:35 #4
OSJ: Jeg har \"desværre\" den seneste driver til kortet. Forbindelsen er High Speed abbonnement som det skal være.
Det er langsommere end de 9.6 det minimum skal være.
Avatar billede madshenriksen Nybegynder
05. september 2001 - 14:47 #5
Afsluttes