Avatar billede deejay1984 Novice
05. marts 2011 - 14:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

VPN og vpn router

Hej

Jeg vil gerne vide lidt om VPN. Jeg har læst lidt omkring på nettet.

Der er nogle router der har vpn support betyder det at man kan oprette forbindelse til dem og komme i kontakt med netværket uden en tændt pc med vpn?

Der står nogle steder at man skal betale for et vpn program fx pr måned. Kan man ikke oprette en forbindelse uden abonnment?
Windows 7 har da en vpn funktion?

Håber der er nogen der kan gøre mig lidt klogere

MVH

DJ
Avatar billede riversen Nybegynder
06. marts 2011 - 10:21 #1
vpn-support kan jo dække over support for fx pptp eller support for at være egentlig vpn koncentrator... så det kommer lidt an på hvad der mere står.
Avatar billede deejay1984 Novice
06. marts 2011 - 12:42 #2
Jeg har kigget inde på edbpriser.dk men synes ikke jeg bliver klogere.
Jeg vil gerne have en router hvor man kan koble sig på netværket via VPN uden brug af en tændt pc på netværket - Hvis man kan få sådan en router???

riversen - Jeg ved ikke pptp og vpn koncentrator er..?
Avatar billede deejay1984 Novice
27. marts 2011 - 22:07 #3
Ikke meget interesse for dette spørgsmål men har efter en snak med Zyxel valgt en USG-20W