Avatar billede bakkebirke Nybegynder
03. marts 2011 - 10:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sikkerheds popup - Denne side åbner oplysninger som ikke kan kontrolleres...

Når jeg åbner en web-side henter den data fra en anden server via en web-service (client side). Dette giver følgende warning:

"Denne side åbner oplysninger, den ikke kan kontrollere. Dette skaber en sikkerhedsrissiko. Vil du fortsætte?"

Hvordan kan jeg omgå eller deaktivere denne popup?
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. marts 2011 - 13:14 #1
Funktioner<internet indstillinger<Beskyttelse af personlige oplysninger<
Blokering af pop op-vinduer <indstillinger<undtagelser< skriv adressen på webstedet du vil tillade pop op-vinduer fra:
Avatar billede bakkebirke Nybegynder
03. marts 2011 - 14:42 #2
Pop-up vindeuer er slået fra, og jeg ønsker at deaktivere/omgå denne system pop-up, ikke tillade den.
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. marts 2011 - 17:59 #3
Du får vel ikke pop uppen når du har fortalt at du har tillid til siden det er vel en advarsel du får og ikke en reklame????
Avatar billede bakkebirke Nybegynder
04. marts 2011 - 09:36 #4
Det er en advarsel fra Internet Explorer der kommer, ikke en reklame. Jeg får pop-up selv om sitet er trustet.

Det er derfor jeg skal have fat i "eksperterne" ;-)
Avatar billede bakkebirke Nybegynder
11. juli 2011 - 11:13 #5
Nogen der har ideer til denne? Stadig aktuelt.
Avatar billede bakkebirke Nybegynder
06. september 2011 - 11:44 #6
Lukker sp. Fandt ikke læsning på problem.