Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2011 - 15:37 Der er 16 kommentarer

min css klanen hjemmeside

Det er sådan at jeg sidder og arbejde på at hold min "Css klanen hjemmeside" opdater. :)

og jeg kun godt tænke mig at der kommer sådan lidt mere på siden at den blive fed at være på. :) jeg har ingen ideer til den.

http://klanroga.dk/
Avatar billede Six Nybegynder
26. februar 2011 - 15:46 #1
Hvad med noget kamp statistik?

vunde/tabte kampe
Vunde/tabte runder og så noget procentregning
? :)
Avatar billede Six Nybegynder
26. februar 2011 - 15:48 #2
Du kan eventuelt prøve at kigge her: Det er min gamle cs klans hjemmeside, som jeg kodede :)

http://web.archive.org/web/20030401192739/www.fastfingaz.dk/?mode=news
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2011 - 15:59 #3
Jamen hvordan skal jeg opbygge det :D
Avatar billede Six Nybegynder
26. februar 2011 - 16:29 #4
Hvad har du kodet siden i ?
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2011 - 16:31 #5
php

http://klanroga.dk/

jeg kun også godt tænke mig at min hjemmeside gør sådan her; www.hjemmesidenavn.dk/?mode=news

jeg mener det her "?mode=news"
Avatar billede Six Nybegynder
26. februar 2011 - 16:33 #6
Ok min fejl ;) PHP.

Du kan prøve at kigge her: http://asadream.wordpress.com/tutorials/tutorial-php-calculating-a-percentage/ :)
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2011 - 16:41 #7
det stå meget småt!. altså meget lille er texten :D
Avatar billede Six Nybegynder
26. februar 2011 - 16:45 #8
Det skal du bruge php funktionen switch() til :)

Du laver din index "skabelon"

Og der hvor indholdet ændres på siden, der laver du din switch:
$x = $_GET['mode']

switch ($x)
{
case 'home':
  include('home.php');
  break;
case 'clanwars':
  include('clanwars.php');
  break;
default:
  include('home.php'); // Dette er det der bliver vist hvis mode ikke er sat f.eks. www.hjemmeside.dk/

Hvis mode derimod er www.hjemmeside.dk/?mode=clanwars, så vil den inkludere clanwars.php  :)

Prøv at leg lidt med det.
}
Avatar billede Six Nybegynder
26. februar 2011 - 16:46 #9
Hvis vi tager udgangspunkt i min clans hjemmeside. Så kan du se at menuen til venstre, topbanneret og boksen til højre, altid er på siden - det er faktisk kun boksen i midten, indholdet ændres på. Og det er der jeg har brugt switch :)
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2011 - 17:23 #10
okay.

fjappe, hvordan skal jeg gør det der med navn osv?
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2011 - 17:30 #11
eller hvad skal jeg søge efter på google. hvis jeg skal kig efter det ?
Avatar billede Six Nybegynder
26. februar 2011 - 18:12 #12
Hmm hvad mener du helt præcist ?
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2011 - 18:32 #13
hvad skal jeg søge efter når det er,

eller kan du ikke hjælp mig via teamwiever, jeg har selv prøve og kig på google og jeg kan intet find...

skrive lige til mig på mail hvis det er at du kan hjælp mig?

djwillumsupport@gmail.com
Avatar billede YngviK Nybegynder
09. marts 2011 - 15:08 #14
Har du selv lavet den? Den kunne godt bruge noget mere design efter min mening, eftersom det er en Counterstrike hjemmeside.. De kan godt tåle lidt mere..

Og så forstår jeg ikke banneret: "Lær php, photoshop ......" ?????

Ellers så har jeg nogle idéer til dig:

En boks med seneste nyheder, seneste kampe... Måske en boks med server-view (så kan folk gå ind og se jeres kampe??? I kan give en IP eller et LINK til hvordan de kan se de kampe I spiller).. og så nogle bokse til reklame.. Så kan I lave sponsoraftale med nogle CS-virksomheder.

Ellers så kunne det være en god idé med følgende menuer:
Forside - Om klanen - medlemmer - kampe - galleri (fra kampe og turneringer) - downloads (til jeres spil-konfigurationer) - kalender (til kommende kampe)....

Håber du kan bruge det til noget :-)
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2011 - 07:46 #15
jamen jeg læse på det når jeg kommer hjem er det okay?
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2011 - 12:10 #16
kalender og galleri kan jeg godt bruge de andre har jeg . :)

men hvordan skal jeg lave en kalender. :)