Avatar billede houdini1974 Nybegynder
25. februar 2011 - 23:20 Der er 3 kommentarer

Kan ikke installere SP1 til Windows 7

Jeg kan ikke installere SP1 til Windows 7. Update funktionen skriver at den henter opdateringen, men selv efter mere end en halv time står der stadigvæk at den har hentet 0 KB / 0 %.

Jeg har prøvet at deaktiveret nogle af mine sikkerhedsprogrammer for at se om det hjalp, men desværre uden held.

Så har jeg også overvejet at downloade hele SP1 til Windows 7 (32 bit) på ca. 537 MB inde fra Microsofts side, men de skriver at den metode skal man ikke vælge hvis man kun skal opdatere en maskine, som det er tilfældet her.

Er der nogen der har et råd til hvad jeg kan gøre for at installere SP1?
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
25. februar 2011 - 23:31 #1
Det undre mig en hel del.

Min bærebare snuppede den selv uden problemer.

Der er ikke nogen mærkbar ændring efter installation.

Jeg har ikke slået firewall eller antivirus fra.
25. februar 2011 - 23:34 #2
Velkommen til E. ...

Forslag ->
Download HELE pakken.
Når du skal install den så trixet med
"HøjreMusseTast - Kør som Administrator..."
Avatar billede knuf Nybegynder
25. februar 2011 - 23:39 #3
Har opdateret 2 pc fra Update.
Specielt den ene var længe om at starte download og holdt nogle hæftige pauser ind imellem. Det tilskrev jeg, at der var mange andre, der skulle hente SP1.
Men det lykkedes tilsidst.