Avatar billede samspeed Nybegynder
29. juli 2001 - 23:17 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Half-life Internet (cd-key)

Jeg har købt half-life af en af mine venner med cd-key.... Men han spiller over internettet og det vil jeg også. Man kan nemlig ikke bruge den samme cd-key når man spiller over internet.
Er der nogle der har en kode jeg kan bruge så jeg kan spille over internet????
Hvis i sidder inde med en kode og i ikke er på nettet må jeg så låne den??
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2001 - 23:19 #1
hvis vi giver dig den kode bliver vi slettet, fordi reglerne her på eksperten forbyder salg/bytte/deling af warez, musik og deslige.

Og hvis du tager imod en, bliver du slettet.
Avatar billede halifax Nybegynder
29. juli 2001 - 23:21 #2
Ham der din \"ven\" er da vist ikke særlig fair. Sælger et prodikt til dig, men bruger selv retttigheden (cd-key) til det han har solgt! Hmmm, mystisk.
Tror ikke du skal regne med hjælp her. Den slags udveksles ikke på Eksperten.
Avatar billede black_dog Nybegynder
29. juli 2001 - 23:23 #3
Kontakt mig på ICQ 96909632 jeg har måske en hel HL jeg vil sælge med egen Cd-key lovligt...!
Avatar billede halifax Nybegynder
29. juli 2001 - 23:24 #4
samspeed -> Du er helt ny her, velkommen, men du skal overholde reglerne. Altså ingen key bytteri her.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. juli 2001 - 23:25 #5
ARHGGGGGGGGGGGGGGG ikke igen. det skulle fandeme skrives med store bogstaver på tilmeldingssiden :
\" DER bliver IKKE givet nogen HL-cdkeys\"

Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. juli 2001 - 23:26 #6
undskyld hvis jeg virker lidt sur, men det er 20+ ende gang i den her uge.
Avatar billede kapla Nybegynder
29. juli 2001 - 23:28 #7
Avatar billede black_dog Nybegynder
29. juli 2001 - 23:28 #8
Må man ikke sælge ting over eksperten eller hvad?
Avatar billede microtec Nybegynder
30. juli 2001 - 00:03 #9
black_dog >> Så hold dit \"salg\" her frem for på ICQ.

Oplys en pris, det kunne være at jeg også ville byde ;o)
Avatar billede black_dog Nybegynder
30. juli 2001 - 00:08 #10
okay

du kan købe en brugt HL + CS af mig til 100,-
den er 6 mdr gammel og der er lidt risser på cd\'en men eller er den god nok der er også CD-key med og det er kun en du bruger
Avatar billede microtec Nybegynder
30. juli 2001 - 00:09 #11
black_dog >> \"med egen Cd-key lovligt\" for 100 Kr. ???
Avatar billede atf_nova Nybegynder
30. juli 2001 - 01:07 #12
samspeed->
jeg mener helt bestemt at den samme cd-key må bruges af 2 brugere...f.eks i tilfælde af folk har 2 putere hjemme med netværk, så de ikke behøver at købe 2 spil.  Har selv gjort det, så det burde virke og være lovligt samtidigt.
->NOVA
Avatar billede eflow Nybegynder
30. juli 2001 - 01:15 #13
det er ikke altid samme cd-key virker....nogle gange gør det..jeg havde lånt hl af en....og instaleret cs....vi kunne sagtens spille samtidigt over nettet...men det er vist forskeligt...nogle kan og andre kan ikke åben bart...
Avatar billede johannielsen Nybegynder
30. juli 2001 - 01:25 #14
Har du ICQ samspeed?
Avatar billede atf_nova Nybegynder
30. juli 2001 - 01:30 #15
ellers gå til dette sted, hvor du kan blive guidet til at bruge/få en \"copy\" der virker ud fra det originale spil med samme cd-key eller helt uden brug af cd-key.
http://www.scriptforums.com/gcw/games/gcw_notice.shtml
->NOVA
Avatar billede samspeed Nybegynder
30. juli 2001 - 04:00 #16
Jeg får ICQ den imogen....Undskyld jeg kendte ikke reglerne!!!!!
Avatar billede simonth Nybegynder
23. september 2001 - 09:57 #17
Hej

Man må ikke slæge noget på eksperten.dk !!!!