Avatar billede zubaru10 Nybegynder
24. februar 2011 - 15:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

gaming pc

skal bruge en gamer der har god kraft som kan tag de nye spil i højkvalitet

-----------------------------------------------------------------
krav:

windows 7 home premium eller bedre

grafikkort skal være fra nvidia

det skal være en stationær

ikke mac eller dell
-----------------------------------------------------------------

bare sådan til en rimelig pris
Avatar billede siphon Nybegynder
24. februar 2011 - 15:58 #1
www.sharkgaming.dk deres intel i7 systemer kan jeg kun anbefale har selv lige købt det med et tgx 560 + 4gb kingston hyper-x og 80 gb ssd + 1 tb almindelig harddisk - alt sammen for under 10.000

De har os billigere amd systemer eller i5 systemer.

Det er nok de bedste danske leverandører til gamer pc lige pt !
Avatar billede zubaru10 Nybegynder
24. februar 2011 - 16:53 #2
tak sharkgaming gaming ser virkelig godt ud
lige hvad jeg manglede