Avatar billede nemfragt Nybegynder
22. februar 2011 - 20:04 Der er 3 kommentarer

programmør(opsætter)/webdesigner

Hej

Jeg har startet et nyt og spændende koncept indenfor fragt branchen. Jeg tilbyder kort og godt danskerne at spare en masse penge på fragt området. Om det er 5000 brosten, et parti slips eller moster Odas gamle kommode man skal have flyttet fra den en ende til den anden, så har man det samme problem som tusindevis af andre.

Selv hvis slipsene kan stuves samme på bagsædet af Berlingoen og kommoden måske kan være i bagagerummet skal de alligevel ofte hentes langt væk i den anden ende.

Det tager tid og er skidt for miljøet. Anhængeren med de 5000 brosten bevirker, at bilen suger benzinen i sig som ungerne på bagsædet drikker cola på en varm sommerdag.

Hjemmesiden tilbyder på en nem måde at skabe kontakten mellem kunde og transportbranchen. Og henvender sig både til private og til erhvervslivet.

Det jeg har brug for er at gøre hjemmesiden levende og gi den et dagligt pusterum, så den har et naturligt og tillidsvækkende flow.

Siden er opsat i joomla.

Jeg står for salg og markedsføring af hjemmesiden. Har flere ideer.

Mvh/Torben Evald.
Avatar billede Dal7400 Nybegynder
22. februar 2011 - 20:18 #1
Hej Torben,

Dette kan jeg hjælpe dig med. Du er meget velkomme til at sende en mail til info@tk-datateam.dk - så kan vi drøfte nærmere.

MVH
Morten Dal
Avatar billede Himbear Nybegynder
23. februar 2011 - 03:27 #2
Hej Torben,

Jeg er freelance grafiker og arbejder meget med Joomla, så jeg vil meget gerne hjælpe dig. Du er velkommen til at kigge forbi min hjemmeside på www.tinocordes.dk og du kan sende en mail på mail@tinocordes.dk
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2011 - 06:03 #3
Hej Torben

Det lyder som et spændende koncept og jeg vil også kunne hjælpe dig videre om det er med forslag, ideer og tanker, eller design og opsætningen.
Du kan fange mig på osj@device.dk så kan vi skrive frem og tilbage.

Mvh
Ole Jørgensen