Avatar billede Kaakaa2 Nybegynder
21. februar 2011 - 20:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke gå ind på google.com

Hej!

Jeg kan kun søge på GoogleFeed.net og ikke selve google.com som man kender det. Det virker hverken i Firefox (som jeg foretrækker) Internet Explor eller Google Chrome.

Det er formodentlig sket efter jeg installerede en program til at DL videoklip fra youtube.com

F.eks. når jeg prøver at søge på Google Chrome står der:
http://www.landing.savetubevideo.com/?f=3

også kommer min søgning "oven på det", så jeg får ikke den klassiske google med resultater som man kender det, men en dårlig efterligning.

Jeg har rpøvet alt fra at genstarte computeren og har endda slettet programmet savetubevideo, men det hjælper ikke.

Er der nogen der kan hjælpe mig, så er i søde :-) ?
Avatar billede 220661 Ekspert
21. februar 2011 - 21:27 #1
Systemgendannelse til før du installerede savetubevideo, fordi der er blevet ændret noget i exploreren som ikke bliver rettet tilbage ved afinstallation. Alternativt kan man forsøge at gendanne fabriksindstillinger i Explorer, men jeg er ikke sikker på det løser problemet.
Avatar billede Kaakaa2 Nybegynder
22. februar 2011 - 11:57 #2
hmm systemgendannelse på selve explorer (og Firefox etc) eller hele computeren?

Og hvis det er hele computeren, mister jeg så ikke også alt det der var lavet efter jeg installerede savetubevideo :) ?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. februar 2011 - 16:20 #3
Her kan du se hvad du mister ved at systemgendanne din pc:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/System-Restore-frequently-asked-questions
Jeg mener at de programmer der er installeret i den periode man går tilbage forsvinder, men at personlige filer bibeholdes. Men du kan læse om det i linket.
Avatar billede Kaakaa2 Nybegynder
23. februar 2011 - 15:48 #4
Fandme lækkert! nu kører det bare igen :-)

Tak for hjælpen. Smider du et svar ind så du kan få point?
Avatar billede 220661 Ekspert
23. februar 2011 - 16:37 #5
Svar kommer her. Godt det fungerer igen.
Avatar billede Kaakaa2 Nybegynder
25. februar 2011 - 11:01 #6
Takker!