Avatar billede dkhunter291 Nybegynder
21. februar 2011 - 14:15 Der er 1 kommentar

Kopiering af filer med wildcards til den variable destination som scriptet ligger

Hej!

Jeg har nogle filer, som jeg skal have kopieret fra samme placering til den placering, hvor script filen ligger.

I forbindelse med oprettelse af en kundemappe får jeg copieret scriptfilen med over, og nå man så skal bruge de aktuelle filer skal man bare trykke på denne scriptfil som automatisk kopiere alle filerne over og ligger i den mappe, hvor scriptfilen ligger.

Kan du hjælpe?
Avatar billede mortenmoss Nybegynder
12. april 2012 - 07:30 #1
Det ville jeg lave i en batfil

SET Source=C:\testSource\*.*
SET Destination=%~dp0

xcopy /e %Source% %Destination%

psuse