Avatar billede mathiaslaramee Nybegynder
19. februar 2011 - 23:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Trådløst netværk - PROBLEM

Hej kære eksperter

Fra i går af har jeg ikke kunne logge på netværk med min bærbare en ny Hp Compaq.

Jeg kan godt finde netværket, men kan ikke logge på det, den siger bare "Der kunne ikke oprette forbindelse til det ønskede nætværk." Min søsters og min fars computer kan nemt logge på.. Nogle idéer til hvad der er i vejen med det? :-)

- På forhånd tak.
Avatar billede pstidsen Novice
19. februar 2011 - 23:54 #1
Velkommen til eksperten.dk :)

Hjælp til hvad man skal skrive i spørgsmålet

Hvilket styresystem?
Er der kode på nettet?

Det er også ALTID GODT med screenshots. Her vil det være dejligt med screenshots af egenskaber for netværket osv. jo flere jo bedre.
Avatar billede mathiaslaramee Nybegynder
19. februar 2011 - 23:57 #2
Windows 7 32bit
Ja der er kode på og er 100% sikker på at koden er skrevet korrekt :-)

Lægger screenshots ind så snart det er muligt.
Avatar billede pstidsen Novice
20. februar 2011 - 00:00 #3
super.
Avatar billede SnowmanDK Nybegynder
20. februar 2011 - 07:42 #4
Jeg har selv kæmpet med noget lignende ind i mellem.

Har du prøvet at tage strømmen til dit accesspoint/router bare i 5 sekunder?
Det har hjulpet mig flere gange.
Avatar billede mathiaslaramee Nybegynder
20. februar 2011 - 22:24 #5
Hej igen

Har prøvet at slukke for strømmen til routeren og det gør ikke den store forskel efter.

Screenshots har jeg taget, men da alle mine usbsticks er i stykker kan jeg ikke lige uplaode dem pt. Men skriver lige hvad de viser:

Inde under egenskaber, under fanen sikkerhed:

Sikkerhedstype: WPA-Personal
Krypteringstype: AES
Sikkerhedsnøgle til netværket: (kode)

Under fanen Forbindelse:

Navn: Fullrate
SSID: Fullrate
Netværkstype: Adgangspunkt
Netværkstilgængelighed: Alle brugere

Flueben i: Opret automatisk forbindelsen, når det dette netværk er inden for rækkevidde
Tom: Opret forbindelse til et foretrukket netværk, hvis det er tilgængeligt
Tom: Opret forbindelse, selvom netværket ikke udsender sit (SSID)
Flueben i: Aktivér WLAN-Forbindelsesindstillinger

Det var vist det hele :-)
Avatar billede mathiaslaramee Nybegynder
20. februar 2011 - 22:43 #6
Okay ingen problem her fra længere!!

Prøvede at gå ind under administrér trådløse netværk.
Derefter fjernede jeg mit netværk og koblede mig på igen. Og det ser ud til at fungere perfekt, forbindelsen er tilbage. Håber ikke at have spildt jeres tid og tak for hjælpen :-)!
Avatar billede pstidsen Novice
21. februar 2011 - 09:04 #7
Super det var godt. Husk at lukke ;)