Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2011 - 12:03 Der er 4 kommentarer

airlink 59300

Jeg har købt en Jensen airlink 59300. Jeg kan ikke få den til at køre sammen win7. Jeg har undersøgt de muligheder der var for at løse problemet, men uden resultat.
Det jeg få af svar hver gang er det
Problem med trådløs kort eller adgangspunktet
Trådløs netværk har ikke en  IP-konfigration
jeg har også åbnet regedit, der står dette

  Navn                Type                      Data
ab (standard)          REG_SZ          (værdien er ikke defineret)
Hvad skal jeg gøre den er registreret i trådløsforbindelse og som tilsluttet.
Hilseh Johs
Avatar billede Solbakken Nybegynder
17. februar 2011 - 12:25 #1
Virkede din forbindelse inden køb? Hvilken udbyder har du?
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2011 - 10:01 #2
Ja, jeg har kørt med en philips rotor men den gik død, jeg har ikke haft mulighed for at prøve den på win7 da jeg købte en ny bærbar computer . Jeg har cdnet.dk
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2011 - 23:56 #3
Det er rigtigt at spørgsmålet er over 40 dage gammelt men der er Åbenbart ingen eksperter der har en løsning, så jeg vil gerne stille et spørgsmål hvad skal jeg skrive i cmd efter jeg har højre klikket og og køres som administration  og derefter får jeg denne ramme.
[C:\. Administrator C: \Windows\Systen32\cmd.exe]  Det kan måske være løsningen, jeg i kan hjælpe mig her. På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2011 - 11:13 #4
Jeg har siden jeg oprettede min profil haft 2 spørgsmål, indlæg, men har aldrig fået nogen svar på dem elleren løsning så ikke meget Expert på denne side, jeg lader dette indlæg stå i en uge så sletter jeg min profil, der er alligevel ingen hjælp at hente her.