Avatar billede iRepair Nybegynder
16. februar 2011 - 20:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Recover af mapper

Hej,

Er desværre kommet ud for det at jeg skulle montere min harddisk i en nas server uden at vide at den formateret harddisken når man satte den i. På min harddiske havde jeg en masse film og musik som jeg er meget ked af at ha mistet. Leder derfor efter et program der kan scanne og se alle de mapper der var på disken. Den behøver ikke at kunne gendanne dem alle men bare mappernes navne vil være lækkert så det kunne fremskaffes igen, kan ikke huske alle de ting jeg havde på den. Er der nogle der kan anbefale et godt program til det.

På forhånd tak,
Avatar billede Bodillen Nybegynder
16. februar 2011 - 22:05 #1
Her er en mulighed http://www.piriform.com/recuva
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2011 - 07:42 #2
denne her kan men er IKKE gratis

http://www.recovermyfiles.com/

http://www.recovermyfiles.com/recover-screenshot-main.php

der ligger video til venstre

m.v.h
Avatar billede iRepair Nybegynder
18. marts 2011 - 10:47 #3
Fandt desværre ikke en løsning der kunne klare opgaven ;(
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2011 - 11:31 #4
næh for du opgav måske for let
du skulle have prøvet at tage harddisken ud og se om den ikke bare havde fået et stød

man vender så harddsiken og tager det lille stykke baggelit af der sider med antal skruer og renser kontakt fladerne og monterer igen
sometimes you are lycky
Avatar billede iRepair Nybegynder
18. marts 2011 - 11:59 #5
brugte 5 dage med forskellige programmer og den kunne kun finde nogle enkelte filer der ikke var relevant. Formateret harddisken igen og den virket fint, men uden mine data.