Avatar billede mtjg47 Nybegynder
16. februar 2011 - 16:42 Der er 3 kommentarer

pst-filer til Windows Live Mail 2011

Jeg har måttet skifte XP ud med Windows 7. Nu kan jeg ikke længere installere Office 2000. Jeg har taget sikkerhedskopi af mails, kontaktpersoner mv.
Hvordan får jeg pst-filen ind i et andet format, så jeg kan importere mine gamle mails i Live Mail 2011?

Vh. Gorm
16. februar 2011 - 16:54 #1
Der er tilsyneladende ikke nogen let måde; men dette program kan konvertere fra *.pst til *.eml, der kan importeres.

- Download & install Mailstore Home from http://www.mailstore.com/en/mailstore-home.aspx
- Use Mailstore to open your Outlook.pst file
- Export to "File System" using the eml format
(Export to a folder such as C:\temp\email)
- In Windows Live Mail use the Import Function
- Select "Windows Mail" format
- Select the folder that you used above as the location for the exported mail messages
Avatar billede mtjg47 Nybegynder
16. februar 2011 - 17:00 #2
Tusind tak.
Jeg forsøger og så må vi se, om det lykkes.
Bedste hilsener fra Gorm..
Avatar billede ptj_11 Forsker
20. februar 2011 - 17:46 #3
Ellers så hedder løsningen, at du skal omkring en pc med outlook installeret, og her eksportere til en csvfil.
/ptj_11