Avatar billede dk1978 Nybegynder
16. februar 2011 - 00:53 Der er 1 kommentar

PS2 chip

Hej jeg er helt ny i playstation 2 og vil gerne købe en chip.

Hvilken er bedst
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2011 - 12:43 #1
Det er ikke længere nødvendigt med en chip for at køre homebrew.
Et modificeret memory-card med FMCB klarer det til perfektion.

Den letteste løsning, hvis du ikke tidligere har leget med sådan noget, er at finde en der gider installere det for dig. Tjek linket øverst for diverse tyskere og svenskere som gerne gør det for et smil og ingenting.