Avatar billede friiser Nybegynder
13. februar 2011 - 18:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

CMS integration til Itunes app-store

Jeg kunne godt tænkte mig at hører jeres erfaringer omkring hvilket CMS system der er godt til en integration til Itunes App-store hvis man også skal kunne integrere noget video.

Hvad er godt, og hvad er skidt - der frem til at hører jeres erfaringer omkring dette område.

// Martin Friis
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
13. februar 2011 - 19:36 #1
hvad slags integration er det du er ude efter ? ..
måske det bare ikke er mig der lige kan lure hvad du er ude efter ..
Avatar billede friiser Nybegynder
14. februar 2011 - 12:23 #2
Det jeg tænkter på er at lave et site med en integration til Itunes App-store, hvor man har mulighed for at købe apps direkte via sitet men også har mulighed for at kunne se en fysisk video demo af appen før den bliver købt. Jeg har arbejdet med PHPmelody som er god til video fremvisning, men ville hører om der er nogle der kender nogle CMS systemer der også ville være god til at integrere Itunes App-store?
Avatar billede friiser Nybegynder
15. februar 2011 - 21:16 #3
Er der slet ingen der har noget input til dette indlæg?
Avatar billede friiser Nybegynder
10. april 2011 - 21:50 #4
.