Avatar billede ioosinternetaps Nybegynder
11. februar 2011 - 20:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Feedbac på mobilsiden

Så er jeg ved at ligge sidste hånd på min mobilside mobiltoppen, og vil i den forbindelse gerne have noget feedback. Der et til dels data, men kig f.eks på.

http://www.mobiltoppen.dk/producent/htc.html (kategori med telefoner)

http://www.mobiltoppen.dk/mobiltelefon/apple-iphone-4-16gb-priser.html (telefon med data)

http://www.mobiltoppen.dk/mobiltelefon/apple-iphone-4-16gb-priser.html/2#sammenligning (sammenligning med data).

Jeg er stoppet ved basis funktionerne. Selv har jeg en masse ideer til hvordan den kunne gøres mere brugbar, men jeg vil gerne have jeres hjælp til hvilke jeg skal ligge min tid i.
Vil i vægte større produkt sider med mere info,  video og anmeldelser?
Vil i bruge liste over mest populære, billigste?
Vil i kunne finde alle smartphones, telefoner til ældre? VIl i kunne vælge telefon efter farve?

Jeg siger på forhånd tak. Og selvom du måske ikke har så meget at sige, så klik dig alligevel ind på siden. Det hjælper mig til at finpudse mit statistik og tracking program, når jeg får en masse hits fra forskellige IP'adresser.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit
Avatar billede noltus Novice
12. februar 2011 - 03:14 #1
Skod,alt,ud med det
Avatar billede ioosinternetaps Nybegynder
12. februar 2011 - 10:06 #2
Hej Noltus.

Tak for din konstruktive kommentar

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit
Avatar billede noltus Novice
12. februar 2011 - 12:43 #3
Det var ikke en konstruktiv kommentar,det var en destruktiv kommentar til en åbenlys REKLAME
Avatar billede ioosinternetaps Nybegynder
12. februar 2011 - 14:27 #4
Nej det er ikke åbenlys reklame. Siden er ikke færdig, data er ikke autentiske, m.f. Hvis min hensigt havde været at lave reklame, så ville jeg naturligvis have ventet til produktet var færdigt, og faktisk kunne skabe en omsætning.

Det er oprigtigt et forsøg på at få noget konstruktiv kritik, da jeg ved folk køber og søger telefoner forskelligt.
Avatar billede mikaelch Novice
18. februar 2011 - 01:10 #5
lav produkter i punkt opstilling meget lettere at overskue så og hutigere at læse det

flere affinet links virker ikke ser ud til de fleste 3.dk links ikke virker

tags og titler i billeder ville jeg også lave i flere billeder.
Avatar billede magic-mouse Novice
21. februar 2011 - 10:38 #6
Listen med forhandler er alt for høje (Chrome), man taber overbliket. Dog ser det ok ud i FF.
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
03. marts 2011 - 21:28 #7
Pyyyha da

Sikke du har arbejdet. Håber du tjener kassen på det.

Go vind herfra
Avatar billede ioosinternetaps Nybegynder
11. maj 2011 - 19:40 #8
Tak for feedback, smig gerne et svar så vi kan få den lukket :-)
Avatar billede ioosinternetaps Nybegynder
12. juni 2011 - 12:08 #9
lukket