Avatar billede askovdk Nybegynder
11. februar 2011 - 17:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lenovo bærbar med HDMI forkert billede

Jeg har problemer med: http://shop.lenovo.com/us/notebooks/thinkpad/sl-series/sl510

Når jeg bruger HDMI udgangen er der fint billede på mit TV, men billedet på den bærbar bliver mærkeligt (der er samme billede på både TV og bærbar), det flimrer lidt, og farverne bliver forvrænget... Når jeg tager HDMI stikket ud igen bliver billedet på den bærbare fint igen, men vil gerne have billede på begge ting samtidigt.

Jeg opdateret driver, dette hjælper ikke.
Avatar billede claes57 Ekspert
11. februar 2011 - 20:15 #1
kan du køre vga eller andet i stedet? Jeg har efterhånden mødt mange med hdmi problemer, og når man skifter til 'gammelkendt standard' så er billede ok.
Avatar billede askovdk Nybegynder
17. maj 2011 - 00:35 #2
Computeren havde en defekt på hdmi boardet, som nu er blevet skiftet og nu virker den fint igen :-)