Avatar billede Misse19 Nybegynder
10. februar 2011 - 15:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til ekstern harddisk :)

Hej.

Jeg vil meget gerne købe en ny ekstern harddisk, denne gang med 1TB. Men også gerne 500gb.

Er der nogen der har noget erfaring, med hensyn til et bestemt mærke eller lign? Send gerne et link.

Hilsen Misse.
Avatar billede ioosinternetaps Nybegynder
10. februar 2011 - 16:30 #1
Skal du bare lagre data? Eller skal der også laves andre opgaver?

Jeg er glad for en Apple Time capsul, da det bare spiller med mit Apple setup. VIl du have en højere data sikkerhed, kan du finde en raid løsning med flere diske. SKal det være billigt så smut i el giganten eller på EDB priser. For at få det bedste svar, bliver du nød til at give os dine præferencer.
Avatar billede ioosinternetaps Nybegynder
10. februar 2011 - 16:32 #2
Skal du bare lagre data? Eller skal der også laves andre opgaver?

Jeg er glad for en Apple Time capsul, da det bare spiller med mit Apple setup. VIl du have en højere data sikkerhed, kan du finde en raid løsning med flere diske. SKal det være billigt så smut i el giganten eller på EDB priser. For at få det bedste svar, bliver du nød til at give os dine præferencer.
Avatar billede sergei_ Juniormester
11. februar 2011 - 11:16 #3
Denne fra Aldi er ganske habil, og oven i usb. 3. Sælges i morgen
http://www.aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_06/OFF03.SHTML

Ellers WD Elements Desktop. Solid kvalitet
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=655091
Avatar billede Misse19 Nybegynder
13. februar 2011 - 17:22 #4
Det er til at lægge billeder, film og andre ting på :)