Avatar billede bmianne Nybegynder
10. februar 2011 - 09:28 Der er 10 kommentarer

Hej

Er der nogle som ved hvor jeg kan finde en bios til en packard bell easynote kmm00.

Kan ikke finde den på packard bell hjemmeside og prøvet at google efter den.

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2011 - 09:40 #1
det er sikkert fordi den ikke hedder det du skriver
den må hedde noget med en i starten

ftp://ftp.download.packardbell.com/NOTEBOOK/

m.v.h
Avatar billede bmianne Nybegynder
10. februar 2011 - 17:48 #2
Hej

Står der ikke under den, men fandt nogle som havde den samme på google og den hed noget med ml61, men kan ikke finde bios til den
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2011 - 07:39 #3
prøv at hente cpuz og se under mainboard

den kan muligvis vise hvad det hedder

http://cpu-z.dk.malavida.com/d1314-download-gratis-windows

m.v.h
Avatar billede bmianne Nybegynder
14. februar 2011 - 16:49 #4
Den vil slet ikke starte op og sort skærm hele tiden. Kan ikke komme ind i bios eller noget. og man kan høre dvd-drevet står og søger

Hvad kan ellers være galt.
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2011 - 16:55 #5
prøv at se på batteriet på bundkortet om det ikke er løbet tomt
Avatar billede bmianne Nybegynder
16. februar 2011 - 10:15 #6
Nej der er godt nok strøm på den. Er bare total sort skærm og man kan høre dvd drevet søger, og blæser er også igang
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2011 - 10:39 #7
der er ikke andet at gøre end at prøve at skille den ad hvis du kan

det kan jo bare være et kabel eller andet der ikke sidder
det kan jo også være harddisken for ikke at glemme graffikkortet
som du ikke kan gøre ret meget ved

gå metodisk frem

af og til kan windows låse den hvis der er vrøvl med grafikkortet

prøv at boote op på windows cd og se om der kommer billede på
Avatar billede bmianne Nybegynder
16. februar 2011 - 10:53 #8
Har prøvet at sætte den til fladskærm stadig sort skærm. Og haft den åbent og mærket kabler efter. Haft harddiske ude samt ram. Og den vil ikke boote op på dvd windows selvom den søger i drevet.
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2011 - 11:11 #9
et skud

graffikkort fejl

ved ikke lige hvordan du tester det

du kunne måske prøve at sætte den til en anden pc via kabler men ved faktisk ikke om man kan når der ikke er billede på
Avatar billede bmianne Nybegynder
16. februar 2011 - 11:23 #10
Men hvis er grafikkortet, ville den vel ikke stå og søge på dvd drevet. men bare boote op fra harddisken