Avatar billede black_dog Nybegynder
29. juli 2001 - 13:41 Der er 12 kommentarer

Lave et logo...

har i alle glemt mit spm?

http://www.eksperten.dk/spm/93073
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. juli 2001 - 14:00 #1
Smid nogle danske kroner oven i - så kommer der nok nogle flere bud :o)
(Det at lave gratis arbejde for kommercielle virksomheder strider muligvis mod folks overbevisning... bare et gæt).
Avatar billede cd-city Nybegynder
29. juli 2001 - 14:03 #2
Vi ville også geren smide nogen penge i det men hvis vi gør det vil de først kunne blive udbetalt til d. 1 sep.
Avatar billede cd-city Nybegynder
29. juli 2001 - 14:06 #3
sorry jeg skriver fra to men der var point på black_dog som jeg skulle af med
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. juli 2001 - 14:11 #4
Det er kun tilladt at have én bruger - så du risikere at folk bliver lidt negative.
Regel nummer 1: www.eksperten.dk/info_regler.phtml
Avatar billede black_dog Nybegynder
29. juli 2001 - 14:14 #5
jamen det er ikke min bruger, det er ham jeg laver siden sammen med jeg havde bare ikke de point
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. juli 2001 - 14:18 #6
Okay, men så skal du nok lade ham bruge den - og selv holde dig til din egen.
Hvis vi nu går ud fra at folk ville gå med til at vente 30dage - hvad ville I så værre villig til at betale?
Avatar billede black_dog Nybegynder
29. juli 2001 - 14:20 #7
ja men så skal logoet også være meget godt men så ville jeg godt betale godt for det
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. juli 2001 - 14:32 #8
Okay, vil give det et forsøg inden for de næste par dage.
Avatar billede black_dog Nybegynder
29. juli 2001 - 14:35 #9
Okay så kontakt mig på min mail eller på ICQ 96909632
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. juli 2001 - 14:42 #10
Det gør jeg. Skal det være et logo, eller et topbanner ligesom det Darkzone har forsøgt sig med i dit gamle spørgsmål?
Avatar billede jackh Nybegynder
29. juli 2001 - 23:38 #11
Jeg bliver desværre nød til (igen) at komme med nogen negative kommenarer. Nu kender jeg ikke rigtig baggrunden for den forretning du vil drive, men hvis du har planer om at tjene penge, så kontakt nogen \'rigtige\' grafikere som kan hjælpe dig med at lave dit logo, hjemmeside og hvad du ellers skal have, istedet for at satse på folk som kan lave stenbaggrunde og underlige bogstaver i Photoshop. Og ja, det kommer nok til at koste mere end point. Men du ta\'r vel også penge for dit arbejde, og vil sikkert også påstå, at du laver det bedre end \'amatørerne\'.
Avatar billede staz Nybegynder
30. juli 2001 - 15:52 #12
Jeg er villig til og give dig et godt tilbud. Hvis det har interesse så kig på www.pixel-studios.dk. Kontakt: info@pixel-studios.dk

---- Staz ----