Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
04. februar 2011 - 12:57 Der er 9 kommentarer

Send fax via internettet

Hej jeg står og skal sende en fax, men desværre at besynderlige grunde kan vi ikke sende fax til udlandet fra mit arbejde. Jeg tænker derfor at der må være en online service der kan sende en PDF fil som en fax for mig. Den skal til USA. Det er meget vigtigt at den kommer hel og rigtig igennem, jeg har intet problem med at betale for det, så længe jeg er sikker på at de er sikre at bruge.
Nogen af jer som kan anbefale en sådan online service?
Avatar billede nissen2630 Novice
04. februar 2011 - 13:13 #1
Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
04. februar 2011 - 13:18 #2
Faxen jeg skal sende er på 53 sider, og det er noget offentligt så der må ikke komme reklamer med på.
Avatar billede bedt Nybegynder
04. februar 2011 - 13:32 #3
Der forekommer en del forskellige gratis fax programmer :

mightyfax - efax.com - jfax.com

De burde klare jobbet.
04. februar 2011 - 18:06 #4
Som jeg har skrevet til dig før ->

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/doomstone-dk- - du vil få mere FEEDBACK, hvis du selv giver FEEDBACK på dine tidligere spørgsmål.
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

Du har vel fået en del automatiske rykker E-mail om dette ?

---

Derefter kan du måske får flere fiduser...
Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
04. februar 2011 - 23:26 #5
Tak fordi du minder mig om hvorfor jeg ikke bruger eksperten længer.
Hvis du ser på de spørgsmål der er åbne vil du kunne se at der ikke er blevet skrevet et svar til dem, skulle en af dem ønske at skrive et svar skal jeg med glæde lukke tråden!
Jeg har ca. 400 oprettet spørgsmål her inde på eksperten over en periode på 10 år, og jeg har nu 5 åbne, det er blåt 1% åbne spørgsmål, så vil du ikke godt pille af dem den moral tale om at give feedback!
Jeg er der ud over pisse træt at folk som dig, du har jo tydelig ikke nogen input til denne tråd, så hvorfor skrive du overhoved en kommentar? Der ud over hvad i al verden for dig til at bruge den tid på at tage ind unde min profil og tjekket hvilke spørgsmål der er åben? Dette har jeg kun et svar på! DU ER EN TROLL!
Og til sidst nej jeg har ikke fået nogle mails fra eksperten.
Avatar billede Jensen DK Novice
05. februar 2011 - 08:14 #6
doomstone-dk-!
Det er din pligt, at bede om et svar når du har fået noget brugbart, hjælperene kan jo ikke få sig selv til at lægge et svar hvis de ikke er sikre på at det var løsningen de kom med.
Det var ikke larry der var galt på den men dig.
Kan du ikke lide lugten i bageriet, så kan du bare finde et andet forum til at få hjælp.
Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
05. februar 2011 - 15:26 #7
Hvis du skriver noget som er ment som et svar, så tilfør det som et svar. Er det noget brugbart bliver det accepteret, hvis ikke så gør det ikke.
Avatar billede bedt Nybegynder
05. februar 2011 - 22:16 #8
#7 Problemet er, at ofte går folk ikke længere ind under tråden, hvis de kan se at der er svaret på den. Hvad enten det så er det korrekte svar eller ej.

Fik du prøvet det fax programmer jeg foreslog dig ?
Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
05. februar 2011 - 22:34 #9
Ja de kan ikke gøre det. Men jeg har fået løst problemet nu, da jeg fik lavet faxen på mit arbejde!