Avatar billede bramming Nybegynder
04. februar 2011 - 11:16 Der er 1 løsning

Sensor med ringeklokke - udendørs

Hej Eksperter !

Jeg søger en Sensor med en trådløs ringeklokke til.
Jeg har fundet tonsevis på nettet - men synes ikke jeg har fundet den helt rette.

Jeg har også kigget på et laserhegn, som egentlig stiller alle mine behov. Men at skulle lave strøm til 2 adaptere og trække et kabelt helt ind i huset hvor man så yderligere skal købe en klokke, er lige i overkanten.

Derfor søger jeg nu en sensor som kan føle når nogen går eller kører forbi, og så giver en besked ind til en klokke der ringer.
Ligesom de almindelige der gør det med lys.

Dog vil jeg rigtig gerne have at man kan indstille denne sensor (PIR) til kun at registrere ved en hvis vægt (mængde eller hvad man kalder det), så jeg ikke får en masse fejlalarmer.

Jeg skal bruge det til at melde når nogen kører om for at læse af på mit firma. Så hvis man bare kunne sætte følsomheden efter en slags størrelse ville det være super. Jeg har set dem lign. hvor man kan indstille dem efter kg. Men har bare ikke fundet en der er med en ringeklokke til.

Er der nogen her der kan hjælpe - eller har gode alternativer.

OBS. Til udendørsbrug (Sensoren altså)...
Avatar billede bramming Nybegynder
08. marts 2011 - 16:08 #1
Lukker...