Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2011 - 00:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søgning på webside

Jeg har hidtil benytte Google Toolbar når jeg i en tekst på en side skulle finde alle ord begyndende med et bestemt bogstav.

Jeg har en liste med ord øverst på siden, som jeg skal finde i en tekst nedenunder.
Jeg har så bare bare kune trække musen hen over f.eks. alle ord begyndende med 'a' - og har så kunne se om de var at finde i teksten nedenunder listen...

Nu har jeg fået det problem, at ordene ikke længere står i alfabetisk rækkefølge. F.eks.: atlas, ananas, arriva, osv.
Nu står de i stedet listet op tilfældigt: booking, xtra10, dennis, eire, milano, hoover, arantxa, file, osv.

Finde der en eller anden måde at løse det på, så jeg stadig kan søge på alle med samme forbogstav på en gang? I stdet for at skulle søge på ét ord ad gangen, hvilket er et mareridt/tager alt for lang tid...
Avatar billede jakobdo Ekspert
03. februar 2011 - 09:22 #1
Er det google toolbar i IE?
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2011 - 18:43 #2
Ja, IE 8.
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2011 - 19:07 #3
Altså, evt. en toolbar som gør det muligt at søge på ord med samme begyndelsesbogstav, selv om ordene ikke står i rækkefølge.
Avatar billede jakobdo Ekspert
03. februar 2011 - 19:27 #4
Søger du en toolbar som kan det ?
Eller har du haft det eller ?
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2011 - 21:08 #5
Ja jeg søger en toolbar som kan det.
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2011 - 21:37 #6
Også håbløst!