Avatar billede Mathias662 Nybegynder
02. februar 2011 - 18:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

smække filer sammen til en fil

Hej folkens.

Jeg skal lave et skoleprojekt om computer, og derfor tænnkte jeg det ville være helt fænominalt at lave en virus, og vise hvad den gør. ikke en voldsom og skadelig virus, bare en lille harmløs virus. Det en BAT fil og to .vbs filer jeg har tænkt mig at sætte sammen. BAT filen åbner nemmelig de to .vbs filer. og så er det mere praktisk at de måske kunnne smeltes sammen til en.. eller kan det overholvedt lade sig gøre.. filerne ser sådan her ud

BAT filen ser sådan ud

@echo off
start
1.vbs
explorer.exe
2.vbs
shutdown -s -t 10 -c "Virus har magt!"

Den først vbs fil (som hedder 1.vbs) så sådan ud

msgbox"hæ hæ hæ"
msgbox"virus!!"

Den anden .vbs fil (som hedder 2.vbs) ser sådan her ud

msgbox" virus har endnu mere magt"
msgbox"forsæt god dag"

Forstå godt hvis i ikke vil svare fordi i tror jeg laver virus og sender dem til andre.. (men det gør jeg ikke) I promise:-/
Avatar billede chalde Seniormester
02. februar 2011 - 18:54 #1
Blot til orientering, så er der ikke tale om virus.
Det essentielle i computervira er, at de kan reproducere sig selv.
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
02. februar 2011 - 18:56 #2
Nå okey. er der så nogen der har et bud på hvordan jeg slår min ikke-virus sammen.
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
02. februar 2011 - 18:57 #3
Hov.. det var ikke meningen det skulle være et svar.
Avatar billede ksoren Nybegynder
02. februar 2011 - 19:08 #4
copy-kommandoen kan smelte flere filer sammen
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
02. februar 2011 - 19:19 #5
Hvordan bruger jeg den..?
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
21. december 2011 - 13:42 #6
Jeg er blevet opfordret til at ryde op i mine åbne svar.. så ksoren, vil du give svar så du kan få nogle point? ved godt jeg meget sent på den, min fejl...
19. juni 2012 - 17:50 #7
(Læg selv [svar] og efterfølgende [Accepter] dit eget svar ...)
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
19. juni 2012 - 18:06 #8
svar