Avatar billede gulerodden Nybegynder
01. februar 2011 - 12:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjernsyn laver "klik" lyde fra højre højtaler.

heysa, som overskriften siger laver mit fjernsyn "klik" lyde efter x antal minutter det har stået tændt. det er ligemeget om det på lav lydstyrke eller høj lydstyrke, det kommer alligevel. det underlige er, at "klik" lydene overdøver lyden der kommer af højtalerne som er indbygget, men de bliver slået fra hvis jeg muter lyden...

fjernsynet er et fladskærms 42" som ikke har fået nogle skader, medmindre støv er en skade. Det er kun højre højtaler som larmer, og det stopper hvis jeg Muter fjernsynet.

håber i har en idé til hvad jeg kan gøre for at fjerne den irriterende klik lyd..
Avatar billede magic-mouse Novice
01. februar 2011 - 13:50 #1
Hvor gammelt er tv'et.

Hvis det er mindre end reklamationen (min 2 år) ville jeg gå tilbage med det.
Avatar billede gulerodden Nybegynder
01. februar 2011 - 14:31 #2
det er fra 5-6-2009 så ja, vi går også tilbage med det og får det byttet:)
Avatar billede magic-mouse Novice
01. februar 2011 - 15:06 #3
Hvis du har brug for "værktøj" kan jeg anbefale at gå igennem "www.forbrug.dk"'s reklamations sektion.

Oftest er sælgernes viden om reklamation indsporet til butikens synspunkter og de går ofte med på at bytte en vare som de normalt ikke ville bytte hvis du ved mere om bytte reglerne end de gør, da de så bliver usikre.

Husk at det er sælgerens opgave at holde pengene i butikken, og det er din opgave at få et nyt tv.

Lad ikke sælgeren forvirre reklamation med deres ekstra indkøbte forsikring. Det er de ret gode til :)