Avatar billede hakilo Nybegynder
30. januar 2011 - 15:37 Der er 5 kommentarer

computeren har fået kraftig varme

Hejsa

Jeg har lige få rodet mig ud i et lille uheld hvor jeg havde placeret min bærbar oven på en ovn, som det ser nu virker harddisken dog er resten af maskinen død(HD er blevet testet i en PC og bliver fundet dog er det ikke muligt at se indholdet på den da der er en GPT beskyttelse på)

Nogle der har en idé om der findes et program der kan ''knække'' den  partion så man på den måde kan få indholdet ud eller skal den sendes ind til Humac ?
Avatar billede teknik Juniormester
30. januar 2011 - 17:19 #1
Hmmm. GPT-protected...
Den anvendte "test-PC" skulle vel ikke tilfældigvis være en 32 bit WinXP.
- som ikke evner at tilgå en GPT partition. :-/

For at læse GPT paritioner med et windows OS fordres
fx. Vista, 2003 server, - eller nyere.
Avatar billede hakilo Nybegynder
30. januar 2011 - 17:23 #2
Jo, du har fuldstændig ret. Den kører XP 32 bit. Jeg vil prøve med en anden som kører et andet OS.

Takker mange gange
Avatar billede hakilo Nybegynder
30. januar 2011 - 17:24 #3
Jo, du har fuldstændig ret. Den kører XP 32 bit. Jeg vil prøve med en anden som kører et andet OS.

Takker mange gange
Avatar billede teknik Juniormester
30. januar 2011 - 17:52 #4
ok
Avatar billede 220661 Ekspert
30. januar 2011 - 20:20 #5