Avatar billede RuneHLA Nybegynder
29. januar 2011 - 18:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Skal have ny bærbar, hjælp!

Hej eksperten

Jeg skal have købt en ny bærbar.
Jeg skal bruge den til at spille lidt nogle gange, men også skolen (efterskole i år og gymnasiet næste år)

Den må maks koste 4000 kroner.

Den skulle helst kunne køre spil som CS, GTA IV, need for speed osv uden lag med ok grafik hvis det kunne lade sig gøre.

Så skal den selvfølgelig være hurtig og have webcam, mikrofon..

Jeg har ikke den store forstand på det, så håber i kan hjælpe mig lidt...

Har kigget lidt på denne her:

http://www.fcomputer.dk/Baerbar_PC/ASUS_A72DR-TY036V_17,3_HD_Win7

Kan den godt køre gta iv cs og det der uden lag? :)

Kan i evt. finde en computer hvor jeg får mere for pengene som også opfylder mine krav ville det være rigtig fedt

håber i kan hjælpe, tusind tak på forhånd

mvh Rune
Avatar billede RuneHLA Nybegynder
29. januar 2011 - 19:05 #1
Kan i finde noget bedre end den her? og kan de klare de spil der jeg skrev? Hvis linket ikke virker, så se her:

3.999 kroner

Produkt navn    ASUS A72DR-TY036V 17,3" HD Win7
Producent varenummer    A72DR-TY036V
Systemtype    Notebook
Indbygget udstyr    Højttaler, trådløs LAN-antenne
Bredde    42 cm
Dybde    28.1 cm
Højde    3.7 cm
Vægt    3.3 kg
Processor    AMD Athlon II P320
Flerkernet teknologi    2 kerner
64-bit Computing    Ja
Installeret størrelse    4 GB
Teknologi    6-cellet
Konfigureringsegenskaber    2 x 2 GB
Type    Kortlæser
Serial ATA grænseflade    Serial ATA-150
Harddisk    500 GB - Serial ATA-150 - 5400 rpm
Understøttede flashhukommelseskort    SD hukommelseskort, Memory Stick, MultiMediaCard
Skærmtype    17.3" TFT
LCD Backlight Teknologi    LED baglys
Maks. opløsning    1600 x 900 ( WXGA++ )
Widescreen-skærm    Ja
Egenskaber    Altec Lansing højtalere
Grafikprocessor/leverandør    ATI Mobility Radeon HD 5470
Videohukommelse    1 GB DDR3 SDRAM
Lydudgang    Lydkort
Overensstemmelsesstandarder    IEEE 802.11b, IEEE 802.11g, IEEE 802.11n
Lydindgang    Mikrofon
Kameratype    Integreret
Sensoropløsning    0,3 megapiksel
Netværk    Netværksadapter
Trådløs LAN understøttelse    Ja
Dataforbindelsesprotokol    Ethernet, Fast Ethernet, IEEE 802.11b, IEEE 802.11g, IEEE 802.11n
Interface    1 x mikrofon - indgang - 3,5 mm mini jack ¦ 1 x hovedtelefoner - udgang - 3,5 mm stereo mini jack ¦ 1 x skærm/video - VGA - 15-pin HD D-Sub (HD-15) ¦ 4 x Hi-Speed USB - 4-PIN USB type A ¦ 1 x netværk - Ethernet 10Base-T/100Base-TX - RJ-45 ¦ 1 x audio / video - HDMI - 19-pin HDMI type A
Strømenhed    Ekstern
Nødvendig spænding    AC 120/230 V ( 50/60 Hz )
Antal installeret    1
Kapacitet    4400 mAh
Med OS    Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bit Edition
Avatar billede lzs Nybegynder
29. januar 2011 - 19:30 #2
Det kommer til at blive med laveste opløsning og meget dårlig grafik, hvis den bærbar der skal køre f.eks. GTA IV, hvis den overhovedet kan køre det.
Men helt ærligt så tror jeg altså ikke du kan købe en ny bærbar til 4k der kan køre de spil ordenligt (lige bortset fra cs).
Avatar billede lzs Nybegynder
29. januar 2011 - 19:32 #3
Du skal desuden lige overveje om du gider slæbe sådan en stor bærbar med hver dag, når du skal starte på gymnasiet?
Avatar billede lzs Nybegynder
29. januar 2011 - 19:34 #4
Her er et godt link til en side, hvorpå du kan sammenligne grafikkort til bærbare.
http://www.notebookcheck.net/ATI-Mobility-Radeon-HD-5470.23698.0.html
Avatar billede RuneHLA Nybegynder
29. januar 2011 - 19:36 #5
Men mener i at jeg får nok for pengene?
Avatar billede jjbirk Nybegynder
29. januar 2011 - 20:11 #6
ville nok smide lidt mere og eks. købe denne
http://www.aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_05/OFF01.SHTML
Avatar billede lzs Nybegynder
29. januar 2011 - 23:14 #7
Men mener i at jeg får nok for pengene?
Du får vel hvad du betaler for, men du bliver slemt skuffet hvis du regner med at game GTA IV på den :)
Avatar billede Gustav123 Nybegynder
30. januar 2011 - 12:07 #8
jjbirk:)

kan den pc feks tage wow med god grafik, og uden lak??
Avatar billede jjbirk Nybegynder
30. januar 2011 - 12:23 #9
ja min søn har en magen til det klarer den uden problemer
Avatar billede RuneHLA Nybegynder
30. august 2011 - 13:56 #10
lukket