Avatar billede vibefy Nybegynder
27. januar 2011 - 13:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Wifi på Mac Pro..?

Hej allesammen! :-)

Jeg har lige fået en Mac Pro 8-Core, og alt er bare super!
Men jeg har dog et enkelt problem, som faktisk er ret så stort :-)

Jeg kan ikke få WiFi på den? Jeg har læst på Apples hjemmeside at det skulle være installeret i 12-Core modellen, men jeg kan ikke se om der er i 8-Core modellen..

Er der nogen der ved om der er WiFi kort i den? Hvis ja, hvordan sætter jeg WiFi op?

På forhånd tak!

Mvh..
Avatar billede hoejrup Nybegynder
27. januar 2011 - 14:01 #1
Airport er Wifi
Avatar billede vibefy Nybegynder
27. januar 2011 - 14:36 #2
Ja, det ved jeg.. Men ved du om der er netkort i den? Det er en stationær - ikke bærbar..

Jeg har prøvet med Airport som er installeret på den, men jeg tror kun det er til at installere Airport Express og Airport Extreme på den :-(
Avatar billede Xboxman Nybegynder
27. januar 2011 - 15:29 #3
Wifi er et tilvalgsprodukt til Mac Pro. Derfor har den sandsynligvis ikke et netkort, hvis du ikke har valgt det, da du har købt den. Hvis du stadig er i tvivl, så kan du bruge Systemprofil (i mappen Utilities) til at kontrollere, om du har en airport kortet installeret.

http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2536971&tstart=0
Avatar billede vibefy Nybegynder
27. januar 2011 - 15:48 #4
Jeg takker! Du fortjener point, så læg venligst et svar :-)
Avatar billede Xboxman Nybegynder
27. januar 2011 - 17:05 #5
Selv Tak du :)
Avatar billede Xboxman Nybegynder
27. januar 2011 - 17:17 #6
Selv tak du :)