Avatar billede gittehelene Nybegynder
26. januar 2011 - 14:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Batteri asus

Hej

Jeg har lige købt en ny Asus - en af mine primære kriterier var at batteriet skulle kunne holde forholdsvis længe - det gør det så bare ikke.
Er der nogen der har styr på indstillinger for at et batteri kan holde længst muligt uden strøm? - jeg ved at det er noget med lysstyrke, men kan ikke få den tid at holde mere end tre timer, og kan ikke rigtig få hjælp fra forhandleren.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2011 - 19:55 #1
Den batterilevetid der er opgivet er et gennemsnit.
Dvs. den bruges ikke konstant i 3 timer, der er skruet ned for lysstyrke m.m.

Find og hent Power4Gear på Asus hjemmeside. Kan sagtens give lidt ekstra batterilevetid.

Hvilken model har du købt og arbejder du på den i alle 3 timer?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. januar 2011 - 20:34 #2
hallo?
Avatar billede gittehelene Nybegynder
29. januar 2011 - 10:47 #3
Jeg har ligget syg.

Det var egentlig ikke det svar jeg regnede med, skulle vide hvilke instillinger der skulle være, for at få batteriet til at holde længere. Det skulle kunne holde minimum 6 timer, men når jeg tager stikket ud, viser den hvor meget tid der er tilbage ved batteriindikatoren - og det er her den kun står på tre - max fire timer - jeg har ingen programmer tændt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. januar 2011 - 13:39 #4
Har du på nogen måde justeret på netkort ydelse, bluetooth, skærmens lysstyrke m.m.?
Avatar billede gittehelene Nybegynder
30. januar 2011 - 13:50 #5
Hej

Ja, lysstyrken har jeg sat til minimum - og det andet er lidt det jeg spørger om :-) for jeg ved ikke hvad jeg skal ændre på (og måske hvordan) for at få batteriet til at vare længere?
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. januar 2011 - 14:17 #6
Veed ikke helt hvordan jeg skal ellers skal skrive det så du forstår det så....

Har du på nogen måde selv justeret på netkort ydelse, bluetooth, skærmens lysstyrke m.m.?
Avatar billede gittehelene Nybegynder
31. januar 2011 - 17:38 #7
Nej, det er det jeg gerne vil vide hvordan man ændrer på?