Avatar billede valsbol Seniormester
25. januar 2011 - 10:33 Der er 1 løsning

Sony HDR-TG7VE kan ikke overføres til Adobe Premiere Pro CS3

Mit nye Sony HDR-TG7VE overfører sine film i et format der hedder MTS. Det er MPEG2. Når jeg starter min Adobe Premiere og vælger nyt project og der vælger HDV 1080i30 (f. eks)og klikker OK kan jeg vælge Capture med f5. Men så kommer mit problem. Foroven står der "Capture device offline". Jeg kan ikke på nogen måde få Premiere til at anerkende, at jeg allerede har sluttet mit camera til. Det findes let af Sonys software PMB (Picture Motion Browser), men der kan jeg ikke bearbejde min film med tekster og overgange.
Jeg håber nogen med kendskab til HD video kan hjælpe mig
Avatar billede valsbol Seniormester
24. februar 2011 - 10:26 #1
Der er ingen hjælp at finde på dette spørgsmål