Avatar billede Viggoes1 Nybegynder
21. januar 2011 - 15:44 Der er 1 kommentar

Bærbar Notebook.

Hej.
Jeg leder efter en skole pc, billigst muligt.
jeg har kigget lidt på den her :

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/333144/HP-Compaq-Presario-CQ62a22EO.html

Model HP Compaq Presario CQ62-a22EO
Processor 2,2 GHz AMD V120
Hukommelse 3072 MB DDR3 RAM
Harddisk 320 GB 7200Rpm
Skærmstørrelse 15,6"
Opløsning 1366 x 768 pixel
Grafik ATI Mobility Radeon HD 4250
Drev Multi Dual-layer DVD brænder med lightscribe teknologi
Trådløst netværk Ja 300Mbit
Netværk 10/100
Kortlæser Ja 5-i-1
Webcam Ja med mikrofon
Styresystem Windows 7 Home Premium
Programmer -
Vægt 2,5 kg
Mål (BxDxH) 37,4 x 24,6 x 3,18/3,68 cm
Batteri 6 Cells

Jeg kender ikke rigtigt noget til hvad en skole pc skal have i ram og hvad for en processer den skal have. Er der nogen af jer der lige gider at kigge på dem ;)!?
Den skal gerne være lidt hurtig så surfing med flere vinduer åbne ikke burde være et problem..

Hvis den her ikke er god, har i så et forslag til en ?

Mvh Viggo :D!
Avatar billede lzs Nybegynder
22. januar 2011 - 20:04 #1
Hvad er det for noget skole? hvis det bare er til office og internet, så dur den du har fundet fint.
Ville dog personligt selv finde en lidt mindre bærbar, hvis jeg skulle slæbe den med i skole hver dag, men det er jo igen smag og behag.