Avatar billede futte21 Nybegynder
20. januar 2011 - 17:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Parckard Bell W7620, drivere!

God aften.

Jeg sidder her med en bærbar af ældre dato. Nemlig Parckard Bell W7620.

Der en licens til Windows XP home på bærbaren, problemet ligger i at harddisken gik i stykker og har skiftet den. Men nu kan jeg ikke bruge min "recovery" cd mere, den kan åbenbart se harddisken ikke er den samme som før.

Nuvel.... Så installere jeg en windows home version fra en anden cd - og bruger samme key, fint nok.

Men jeg har ledt og ledt, uden held til at finde de drivere som skal til :(

Håber på nogle forslag til hvad jeg kan gøre.

(Har også forsøgt at åbne recovery cd'en under windows, men kan ikke installere drivere derfra.)
Avatar billede haverslev Novice
20. januar 2011 - 19:16 #1
Her er alle drivene du skal bruge til din maskine med XP

Hus at installere chipset driveren som den første (i915_chipset6301008.exe) så grafikkortet (GFGo6600v7810.exe), så lyddriveren (rtl_alc260_51005125enr9.exe)
Resten tager du bare en af gangen - men du skal installere alle .exe
ftp://ftp.download.packardbell.com/NOTEBOOK/EasyNote%20W7%20series/Driver/xp/
Avatar billede futte21 Nybegynder
20. januar 2011 - 23:48 #2
Siger tusinde tak! .. Men brugernavn og password til ftp'en?
21. januar 2011 - 06:55 #3
Der er ikke brugernavn og password til nævnte ftp://ftp.download.packardbell.com/NOTEBOOK/EasyNote%20W7%20series/Driver/xp/ - du klikker bare normalt på linket. Ikke noget med specielt FTP program ell. lign. ...
Avatar billede futte21 Nybegynder
21. januar 2011 - 13:50 #4
Det var lige godt mærkeligt, virkede ikke på min mac i går afstes, men virker på min win computer :S.. nuvel.. tusinde tak endnu engang!