Avatar billede TheGrimReaper1984-2 Nybegynder
15. januar 2011 - 13:14 Der er 2 kommentarer

Problemer med trådløst netværk og inaktivt netværkskort

Hej

Jeg har haft problemer med mit trådløse netværk, hvor lampen foran på min computer der viser om mit trådløse netværkskort er slået til, konstant lyser gult som tegn på deaktivering, ligemeget om jeg slår den til med knappe foran på computeren. Jeg har en Compaq presario 700 og køre windows XP.
Oprindelig troede jeg det skyldes en fejlmeddelse som kom op når jeg startede op, nemlig "Ipconfig.exe er ikke et gyldigt win32 program", men har efter hjælp via Spywarefri.dk, fået dette ordnet - men det trådløse netværk virker stadig ikke. Tråden hos spywarefri er her: http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/79940/P15/#507180 - så kan I se hvad der er blevet gjort. De har anbefalet mig at skrive til jer pga. muligt defekt netværkskort. Så går jeg ud fra jeg må investere i et nyt netværkskort, men hvilket og hvor kan man købe det? Og har I andre forslag til hvad der kan være galt?
Håber virkelig I kan hjælpe mig og på forhånd tak for hjælpen.

VH
Mathias K
Avatar billede knuf Nybegynder
15. januar 2011 - 21:04 #1
Kommer der gul markering foran netkortet i Enhedshåndtering?
Avatar billede Tigerjaay Nybegynder
23. januar 2011 - 12:57 #2
Prøv engang og fjern selve softwaren fra din enhedshåndtering hvor du derefter genstarter. så burde den finde selve softwaren automatisk igen og installere den på ny. er der stadig problemer. så jaa.. vil jeg tro du  skal ud og have et nyt netværkskort. med mindre selve netværkskortet sidder løst.