Avatar billede fhansen82 Mester
15. januar 2011 - 11:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ændring af pointgivning

Hej Eksperten

Savner at kunne rette pointgivningen efter spgs.oprettelse. Havde stillet et spørgsmål, som jeg syntes jeg gerne ville give flere point for, men kunne ikke rette pointtallet. Kunne dette være en fremtidig mulighed?

Hvad med muligheden for at kunne redigere i indlæg?

Mvh

Frank
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. januar 2011 - 13:33 #1
Rette i point forsvandt i den nye version af eksperten.
Hvorfor tror jeg ikke er givet nogen forklaring på...

Redigere i indlæg er umiddelbart en god ide, men så skal det være sådan at muligheden forsvinder efter x antal minutter + der kan ikke redigeres hvis der er kommenteret.
Avatar billede fhansen82 Mester
15. januar 2011 - 15:11 #2
Kom også til at tænke på at i forbindelse med pointsystemet, så er det selvfølgelig problematisk med redigeringsfunktionen. Når først et svar er accepteret, skal det selvfølgelig heller ikke kunne redigeres.
Avatar billede fhansen82 Mester
15. januar 2011 - 15:12 #3
En anden ting der ville være godt var hvis man oprettede en særskilt sektion hvor man kunne oprette tråde ved tildeling af ekstra point i forbindelse med fx. en afsluttet tråd, hvor man ønskede anden pointtildeling.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. januar 2011 - 16:58 #4
#3 Nej.
Ekstra pointtildeling bør/skal ske i den kategori det oprindelige spørgsmål er stillet, ellers er der ingen synergi i hvor man har tjent sine point, og div. toplister bliver ubrugelige.
Avatar billede fhansen82 Mester
01. april 2011 - 21:37 #5
Lukker emnet.