Avatar billede Mbisander Novice
14. januar 2011 - 21:50 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Reinstallering af bærbar.

Hejsa,

Jeg har en bærbar computer, som trænger til en reinstallering. Der medfulgte ikke installations cd'ere med i købet, hvorfor jeg håber på at der er en mulighed for at gøre det uden (ved start af pc'en første gang initierede den selv installeringen). Den er af mærket HP og navngivet HP Pavillon DV6500. Er det en mulighed at reinstallere uden cd'ere og i så fald kan I være behjælpelige?

På forhånd tak!

Vh
Mbisander
Avatar billede haverslev Novice
14. januar 2011 - 21:52 #1
Når du lige har startet computteren, så trykker du gentagene gange på F11 og du vil komme ind i en menu som du blot skal følge for at geninstallere den "som den var da du fik den"
Avatar billede Mbisander Novice
14. januar 2011 - 22:01 #3
Hej haverslev,

Det var godt nok en hurtig service ;-) Mange tak for det og forsat god aften.

Vh
Mbisander
Avatar billede haverslev Novice
14. januar 2011 - 22:11 #4
Selv tak :-)

Du skal ikke skrive dine indlæg som "SVAR"

Svar = (til løsninger og pointgivning)
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede 220661 Ekspert
15. januar 2011 - 08:13 #5
Enig i #3
Mbisander.
Når du har modtaget et svar du kan bruge, og det er lagt som svar skal du acceptere svaret så tråden kan lukkes. Er "svaret" blevet modtaget i en kommentar, skal du bede din hjælper om at lægge "svar", så tråden kan lukkes.
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1
Dette gælder i alle de tråde du opretter når løsningerne er fundet.
Dine åbne spørgsmål kan du finde her:
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Mbisander

Kun til orientering.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. januar 2011 - 14:09 #6
Også lidt info:
Næste gang så brug en bedre kategori.
Evt. læs det der står i info boksen når du opretter spørgsmålet, for at få en lille ide om hvad kategorien bruges til.
F.eks. Står der om denne kategori:
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For a få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

De fleste brugere abonnerer på div. kategorier herinde som de er gode til, og tænk hvis ham/hende der havde svaret på dit problem ikke lige abonnerede på denne kategori... :)

Blot info :)
Avatar billede haverslev Novice
28. januar 2011 - 10:35 #7
Hvorfor lave points til 30, når du alligevel kun vil af med de halve ? :-)