Avatar billede mjall0w Nybegynder
14. januar 2011 - 11:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvad kan skyldes dette og kan det løses: #1033 - Incorrect information in file: 'filename'

Hey.

Her over natten har jeg på 3 ud af mine i alt 12 tabeller fået en korruption i tabellen. Fejl meddelsen er følgende:
#1033 - Incorrect information in file: ''
Så jeg mangler altså min tabel struktuer, men hvordan kan jeg løse dette uden at miste alt min vigtige data? (Hvilket jeg forhåbentligvis stadig har)
Og hvordan kan sådan en fejl opstå over natten? Det er vel ikke noget der er muligt for folk udefra at gøre vha. injections eller andre former for hack?

Håber I kan hjælpe, sidder lidt med skægget i postkassen hvis disse dataer ikke kan gendannes.
Og nej, af en eller anden sjov årsag har mit cPanel ingen backups.

Tak.
Avatar billede mjall0w Nybegynder
14. januar 2011 - 16:22 #1
Ved tilbagekig på den server jeg var på for et par måneder siden, kan jeg se at netop disse 3 tabeller bruger InnoDB engine, hvor de andre brugte MyISAM.
Kan det så skyldes at hosterne af en eller anden latterlig årsag har disabled InnoDB ?
Avatar billede mjall0w Nybegynder
18. januar 2011 - 22:02 #2
Lukker.
Det var fordi de havde disabled InnoDB enginen.
Det der skulle til for det blev løst var de skulle aktivere den igen, så kunne jeg konvertere til MyISAM engine.