Avatar billede 3katte Nybegynder
13. januar 2011 - 08:08 Der er 6 kommentarer

Hjælp til redigering.

Hej derude er der nogen der ved hvorhenne man kan få redigeret en videofil, eller er der nogen herinde i dette foruderlige univers kaldet nettet , der kan finde ud af sådan noget. jeg ved godt at der findes en masse redigeringsprogrammer, men kan altså ikke selv finde ud af at redigere, på forhånd tak.
Avatar billede larsini Seniormester
13. januar 2011 - 08:35 #1
hvad er det du skal have lavet og hvor meget er det ?
Avatar billede 3katte Nybegynder
13. januar 2011 - 08:55 #2
Hej det er en lille videofil på ca. 6 min. det er en optagelsr hvor jeg har optaget en der sidder ved en pc, men skærmen er blevet meget hvid, man kan ikke se  hvad det er for en side man er inde på , så jeg tænkte om man ikke kunne gøre sådan , at man kunne gøre et eller andet for at gøre skærmen på filmen skarpere, så man kan se hvilken side personen er inde på.
Avatar billede larsini Seniormester
13. januar 2011 - 09:05 #3
desværre, den kan jeg ikke klare - hvis det var lidt klippearbejde ku' jeg måske hjælpe - beklager
Avatar billede 3katte Nybegynder
13. januar 2011 - 09:19 #4
Det er ok, mange tak fordi du gav dig tid til at svare.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
13. januar 2011 - 09:52 #5
"om man ikke kunne gøre sådan , at man kunne gøre et eller andet for at gøre skærmen på filmen skarpere..."

ville bare sige at det kan man kun i TV, hvor de kan gøre en pixel så skarp at man kan se atomer ;D .. men i det virkelige verden kan man ikke gøre den slags. Når du har optaget videoen så er det data som du kan se er det som der er, man kan ikke opfinde data ved "at gøre det skarpere" :D. du skal nok optage det sekvens igen hvor du lige sikrer dig at du kan se det du vil før du optager.
Avatar billede 3katte Nybegynder
13. januar 2011 - 10:03 #6
Tak for svar :)