Avatar billede konnerup Nybegynder
12. januar 2011 - 21:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Computer butik..

Hej allesammen.

Jeg har planer om, ud i den nærmeste fremtid, at starte et lille firma op, med salg af computere og dele.

Jeg har også planer om at yde reparation af computere, og vil derfor høre om det er et krav, at være uddannet i det, eller om man bare må gøre det, og stille en garanti for det.

Jeg har repareret og udskiftet dele i mine egne computere, og venners, så jeg kender stort set alt til det.

På forhånd tak for svar :)

MVH
Martin Konnerup
Avatar billede kimtheman Novice
12. januar 2011 - 22:55 #1
Vil sige det er en hård konkurrence derude, da der er mange om budet. Og selve indkøbsaftalerne man skal have lavet er heller ikke i den lille ende.

Og ja vil mene du kan åbne og sælge som du vil og ja du skal bare levere garantien.
Avatar billede konnerup Nybegynder
13. januar 2011 - 16:47 #2
Mange tak for svaret :)

Jeg vil prøve at undersøge sagen nærmere..
Avatar billede jps6kb Novice
14. januar 2011 - 12:16 #3
Der er overhovedet ikke noget krav til uddannelse for at åbne din egen forretning.
Avatar billede konnerup Nybegynder
14. januar 2011 - 17:56 #4
Jeg er klar over at det ikke kræver uddannelse for at åbne selve forretningen.. Det var os mere om det krævede uddannelse for at yde den service, at reparere computere og stille garanti til kunderne.
Avatar billede kimtheman Novice
14. januar 2011 - 22:21 #5
Som jeg skrev i #1
" kan åbne og sælge som du vil og ja du skal bare levere garantien"

Så ingen krav.

Du skriver til #3 at du er klar over det ikke kræver uddannelse at åbne selve forretningen...Men alligevel giver du #3 point?
Avatar billede konnerup Nybegynder
15. januar 2011 - 19:28 #6
Ja, det var da en god information til, hvis nogen skulle læse det, som ikke vidste det..