Avatar billede rexisgod Nybegynder
12. januar 2011 - 15:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kinesisk skrift. Tegnforslag kommer ikke frem i Word.

Hej eksperter,

Jeg håber på at der er nogen der kan hjælpe med nedenstående problem.

/ Teknisk beskrivelse

System: 2008 TS SP2
Office: 2007 SP2

/ Problem beskrivelse

Kinesisk PRC slået til som keyboard input via group policy.
Når brugeren logger på terminal serveren virker det fint i Excel og notepad og diverse andre programmer. I Word virker det dog ikke. Det der helt specifikt ikke virker er den tegnforslagsbar der normalt kommer frem og som altså kommer frem i Excel o.s.v. Nogen gange burde man kunne trykke på venstre piletast for at få den frem men heller ikke det virker.

Er der nogen herinde der er stødt på dette problem før og har nogen ideer til hvordan det kan fikses?

Ser frem til at høre fra jer.

Mvh. rexisgod
Avatar billede rexisgod Nybegynder
12. januar 2011 - 16:03 #1
Det skal siges at det godt kan virke for en anden bruger der er på samme TS hvor det ikke virker for en tredje bruger. Meget mærkeligt. Så det kan være det er brugerspecifikt.
Men brugeren der specifikt har dette problem er helt nyoprettet.
Avatar billede rexisgod Nybegynder
18. januar 2011 - 08:41 #2
Nogen gode forslag?
Avatar billede rexisgod Nybegynder
04. februar 2011 - 09:08 #3
Lukker. Ingen svar desværre.