Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2011 - 20:54 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Dating

Hej,

Min hustru og jeg har leget med tanken om at starte en datingportal, og til det skal vi bruge en programmør.

Portalen skal have profiler med mulighed for upload af billeder, redigering af profiltekst, interesser, arbejde og mange andre personlige / relevante oplysninger. Billeder og profiltekst skal godkendes ved oprettelse og ændringer. Der skal implementeres et betalingssystem, og en søgefunktion på ord samt en side med mulige match.

Jeg forestiller mig at vi laver en kontrakt hvor vi deler alle indtægter 50/50.

Vi søger en m/k der har interessen, tiden og lysten, samt er seriøs, engageret og idérig.

Nogen interesserede?

Venlig hilsen Frank
Avatar billede claes57 Ekspert
10. januar 2011 - 21:14 #1
fordi det er en helt ny idé i dk som I kan og vil markedsføre, så der bliver en omsætning, der giver en reel løn til udvikleren?
Hvorfor skulle programmøren ikke bare lave det for sig selv, og spare de 50% til jer?
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2011 - 21:39 #2
Tjae, det kunne han eller hun da også bare gøre. Jeg håber at du bare er et dumt indslag på denne, i mine øjne, ganske seriøse side, så spar os for dine sarkastiske bemærkninger, og lad dem der har lyst til at blive en del af vores projekt melde sig på banen.
Avatar billede repox Seniormester
10. januar 2011 - 22:26 #3
Jeg må give #1 ret; ingen arme, ingen småkager...

Projektet er ikke unikt, der er lav chance for reelle indtjeningsmuligheder uden massive investeringer i reklamer for at komme på et niveau, hvor en udvikler kan se sine penge tjent ind i så et omfattende projekt.

Hvis I vtterligt har råd til den investering der ligger i at reklamere for projektet, har I også råd til at betale for udviklings arbejdet.
Avatar billede japping Nybegynder
10. januar 2011 - 23:08 #4
Jeg vil anbefale jer at prøve på amino.dk, da personerne på denne side oftest ikke er interesseret i denne type opgaver. Mange på denne side kan lide at arbejde med edb/tekniske opgaver for hyggens skyld.

Hvis I alligevel vil prøve at fange en god programmør her på siden, ja, så skal I have penge op af lommen.

Ovenstående er selvfølgelig min egen opfattelse af eksperten.dk.
Avatar billede thegenuine Praktikant
11. januar 2011 - 09:20 #5
Der er SÅ mange datingsider, og 95% er ikke en skid værd andet end, de er skide dyre. I skal virkelig have et helt nyt og gennemtænkt koncept klar, hvis I skal forvente bare at få det til at rende rundt. Held og lykke.
Avatar billede claes57 Ekspert
11. januar 2011 - 13:32 #6
start med http://wordpressdating.com/
og tilpas så til jeres brug
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
07. februar 2011 - 20:44 #7
Hi Frank,
My name is Mustapha  . I am a self-employed , owning a small IT company here in Copenhagen .
I have vast experience in Coding (PHP, mySQL, CSS, HTML,AJAX, JAVASCRIPT, JQUERY,Joomla,Magento, facebook api,fbml,Wordpress,ExtJs,fbml,Seo etc)....
I have read the English translation of your project at Amino . And I am really really interested in working on this project .As I have a custom software , particulary designed for dating sites , as well a an array of good looking templates
.Please drop me a line , and I can send you the features of my dating software .thay are really interesting  .
You can write back in Danish , and I can get help from my girlfriend .and we can make a contract from very beggening.
I provide highy quality soloutions with reasonable prices .
Thank you .
www.apexen.com
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2011 - 18:42 #8
Hmm...
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
15. februar 2011 - 01:20 #9
Kære frank ,
Jeg forstod ikke din sidste svar. Bare sig, hvis du er interesseret eller ej. Jeg har en custom software til høj kvalitet dating site. Hvis du er interesseret, så lad mig sende dig sine funktioner til din mail.
Vh
Mustapha
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
09. marts 2011 - 13:57 #10
Hej Frank ,
undskyld mig for sent svar, som jeg var bare temmelig travlt med nogle andre ting.
er du stadig interesseret i en dating hjemmeside?
Vh
Mustapha
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
16. marts 2011 - 16:49 #11
hej ,
  Jeg har prøvet at send dig en mail , men den mail du gav mig virker ikke . send me en rigtit mail ..
Hilsen
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2011 - 09:40 #12
Er gjort, den har du så udleveret til 3. person. Det sagde du ikke noget om!!
Begge mails jeg modtog fra vedkommende havnede i spamfilteret.

Så hvad I har at byde på, er det ikke være noget af det vi søger.
Slet venligst min mail-adresse igen!!
Avatar billede jiggilee Nybegynder
08. april 2011 - 13:52 #13
Hej Frank

jeg er selv på udkig efter en programmør til en dating side, fandt du nogle i din søgen ?

ville gerne have et færdigt resultat der minder om http://netdate.dk/

giv lyd fra dig